Yarenasel ben 40yasindayim ve sanırım hayalim buydu. Bazen işler istedigin gibi gitmiyor. Boşandıktan sonra hayatıma kimseler giremez dedim ama öyle olmadı. Eski eşim hamileyken aldattı beni. Ve bu süreci kaldıramadı bünyem. 3üz olacaktı 5.ayda 1hafta arayla kaybettim çocuklarımı. Kızlarım olacakti 🥹 oğlum da vardı. Ama bu süreç her şeyi mahvetti. Affetmedim boşandım. O 3cocuklu bir kadınla birlikte yaşıyor şimdi.Bana en son demişti ki sen mutlu olanayacaksin ben bekar birini bulup evleneceğim sen amcalarla evlenjrsin artık falan. Allah öyle büyük ki eşim 35 yaşında bebeğimiz karnında . Ben de bunları göze almamasitim ama hayatbazen kötü giderken sana böyle guxellikler de sunuyor. Yaşamayı göze alalım diğerlerine zaten rabbim karar veriyor yazıyor 😘😘