dedimolabilirrr Sedanur5481 37de kolastaz oldum 38de mecburi sezeryan oldum ama normalimde de 37de konuşmuş olmanız gerekiyor diye biliyorum
QueenMommy Sedanur5481 Genelde 38 de alıyorlar bebeği 2. Gebelik ise ilk gebelikte 39. Haftada neden hala konusmamıski doktorunuz söylemesi lazım
Edizhr Sedanur5481 ilk kızım 38 de oldu sancım vardı acemiydim Dr kendince normal falan denedi sancım da çok yoktu aslında neyse 2. Sezeryan 39+5 te oldu canım 3. Baklm ne zamana diyecek benimde 38 de gün vermişti doktorum
Mavili1480 Sedanur5481 35+5 te verecekti çarşamba günü ağrılarım var pazartesiye randevu aldım 35+3 olacağım verir diye düşünüyorum
Parlalina Sedanur5481 benim 37. Haftada mecburi alınması gerekiyor o yüzden hafta net diye 33. Haftadayken gün verdi