Glsmshn Kızlar bat 24 haziran ben normalde gecikme bekleyecektim nöbetteydim arkadaşların gazıyla kan verdim. Şimdi negatif gelmesinden çok korkuyorum. Labaratuvara elden götürdük rica ettik yarım saate çıkar dediler 😢
Ddm28 İnşallah gönlünüzden geçen nasip olsun hakkınızda hayırlısı olsun 🌸🌸ama nedense postunuzu görünce direk içimden hamilesiniz gibi hissettim 🌸
Glsmshn Edizhr evet varsa çıkması lazım negatif çıkarsada çok üzülürüm ama hayırlısı bu ay klomen kullanmıştım o yüzden ümitliydim
Edizhr Glsmshn üzülme strese girme akışına bırak bu sefer olmazsa bir daha kine olur Rabbim hayırlı Zamanda kucağını dolu etsin inşallah canım