Unver ben 25haftalık gebeyim ve yaklaşık2haftadır kullanıyorum.
Benim de kan değerim biraz düşük çıkmıştı.
Ama doktorum beni bildiğinden şurup almamı önerdi.
Şurup olarak içiyorum tpk karna.
Ve kabız olasılığı olduğu için 1şişe içiyorum her gün.
İstersen ismini yazabilirim.
Böylelikle doktoruna danışıp alabilirsin.