Mavi_anne38 geçen sene arkadaşım hamilelikte 100 kiloyu aştı boyu da 1.60 civarlarında, aşırı kilo almıştı doktor direk sezaryene aldı kilosundan dolayı, kendisi de hemşire o da bu kiloyla normal doğum yapamayacağını anlatmıştı bende ilk ondan duymuştum kiloyla ilgili olduğunu. Hatta kas kütlem kalmadı ıkınacak, her yerim yağ 2.yi yapmadan önce kilo verip sonra hamile kalmayı planlıyorum diyor bir senedir, kilosundan dolayı sezaryen sonrası da zorlanmıştı