Budak41 bebek_29 eşim kullanıyor 4 yıldır da memnun ama ilk defa renk önerisini duyuyorum rengiyle telefon özelliğinin bir alakası yok 😃 o size kalmış birşey yani hangi rengi beğeniyorsanız
Rusapolat bebek_29 beyaz rengini kullanıyorum. Gayet memnunum. 2.5 senedir var. Hiçbir sorunla karşılaşmadım . Bunun haricinde sakar bir insanım defalarca da düşürdüm. Hala eskisi gibi 😂
Kvsr46kvsr bebek_29 5 yıldır kullanıyorum, bi sorun yaşamadım bende ama bi süre sonra güncelleme geleceğini sanmıyorum. Ben tavsiye etmem şu an. Yani şimdi iphone alıcaksanız modelini yüksek tutun 😊
ikincibezelyeayak bebek_29 Neredeyse 6 yıldır kullanıyorum ilk çıktığında almıştım. Hiç bir sıkıntısı yok fakat suan almanız için yanlış seçim bence 11 almayın biraz daha koyun üzerine üst modellere bakın derim.