Patiseverana Kızlar hello baby marka zıbınları öneriyor musunuz memnun musunuz varsa başka markada önerebilirsiniz 🌺
Fatmadmr37 Patiseverana ben çok memnunum kızım 2,5 yaşında hala aynı marka zibin giyiyor. Lcw zıbınları da güzel oluyor.
Granit Patiseverana bende aldım ilk günler için ama yeni almıyorum kesinlikle de önermiyorum çok küçük oluyorlar bedene dikkat edin. Yerine LCW den ve hm den aldım daha iyi kumaşı daha kaliteli.
Patiseverana Fatmadmr37 bir ara toplatıldı falan deniyordu ama en uygun fiyatlı da onlar sanırım alayım mı diye merak ettim
Anneoldum2 Patiseverana hepsi toplatılmadı bitane desenli olan 2 li satılan takım vardı zıbın onun çıtçıtları sağlam değilmiş galiba o yüzden toplatılmıştı ebebek uygulamasında ana sayfada toplanan ürünler gösteriliyordu hala kalkmadıysa yani sade beyaz olanlar değildi hep onları kullanıyorum bende memnunum yine 2.bebeğimede aldım beyazlardan
Patiseverana Sevdece evet ya kıyafette tamamen şans sanırım kumaşı önemli de benim için artık çıt çıt şans 😃
Granit Patiseverana yenidoğan zıbın nalmadım 3-6 aldım çok küçükler zaten ama bebeğin kilosuna göre alın benim 3700 olduğu için direk 3 aylık aldım
minnosbirkiz Patiseverana zıbınların kumaşı güzel ama yıkandığında 30da bile yıkıyor olsanız çekme yapıyor, bedenlerini büyük tercih ederseniz sorun yaşamazsınız, onun haricinde hm kids ve lcw nın ürünlerinden de çok memnunum, denemek için civilden almıştım onunda kumaşı çok güzel çıktı ☺️
Granit Patiseverana son aylara doğru kilosu belirginleşiyor 3-6 kesin alın bence iki üç tane tercihen kilosuna göre yenidoğan alabilirsiniz dar olmasın bol olsun kafasındayım bende o kadar hızlı büyüyorlar ki şaşıracaksınız .
minnosbirkiz Patiseverana ben yenidoğanı 3 kısa kollu, 3 uzun kollu, 3 sıfır kollu şeklinde almıştım, duruma göre dönüşümlü giydiriyordum, geriye kalanları hep 3-4-6 aylık diye devam ediyordu, iyi ki de öyle yapmışım ☺️