Kızlar merhaba ben 27+1 haftalık hamileyim,en son doktora gittiğimde bebek 4-5 gün öndeydi,sata göre perşembe günü tam 28 haftalık oluyorum iğneyi o zamanmı olmam gerekiyor?yoksa 27+5 veya 27+6 da mı gitmem gerekiyor?yani 2-3 günden bişey olurmu acaba