Benim bata 1 gün var yani 22 haziran hala olmadım regl ama bir yerleşme kanaması bir şey de gelmedi beyaz akıntı geliyor bu beyaz akıntıyla beraber yerleşme olur mu acaba ? Çok heyecanlıyım madur görün sorumu çünkü dün ovulasyon yaptım pik cıktı💕 baska belirtiler de var 🌸