28 haftalık hamıleyım eylülün 15 gibi dedi doktorum ama bellı olmaz tabıkı ne zaman gelmek ister kızcem
Ben 0,3 ve 3,6 olarak karışık aldım ıkıncı gebeliğim oğlum 7 yaşında resmen unutmuşum ne alacağim şaşırdım
Aşırıya kaçmadan takım ve tulumlar aldım 0,3 ay