MelikeAhmet Rumeysakerem oy maşallah Rabbim acılarını göstermesin biran önce bizde kucağımıza alırız inşallah
elifatma1234 kadriye2019 erken doğum riski olanlara heleki ikiz gebelik olanlara ciğer geliştirici ihmal edilmemeliydi. Neyse artık olan oldu , saglıkla kucagınıza almayı nasıp etsın allah😊
Dlrm elifatma1234 Benim de erken doğum riskim var tek gebelik yaşıyorum ama çoğu değil progestan iğne kullanıyorum ŞUAN. 31. haftamdayım erken doğum riskim ama sonra doktor bana da ciğer geliştirici iğneden hiç bahsetmedi
elifatma1234 Dlrm doktorunuza bi danışın, erken doğum riski olanlara ciğer geliştirici yapılıyor iki hafta içinde doğum olmazsa tekrardan ciğer geliştirici iğne yapanları duydum, etkisi iki haftaymış sanırım. Bende burda yorum yapanlardan bilgi edinmiştim.