Hanımlar ben 30+4 haftalık hamileyim bu hafta bacağımda karıncalanma ve uyuşukluk gibi bir his var bu durumu yaşayan var mı aranızda benim gibi diğer 2 gebeliklerimde böyle bişey olmadı o yüzden tedirgin oldum haftaya doktora gidince sorucam ama genede sormak istedim size var mı diye bu durumu yaşayan