Az önce de post açtım da bakan olmadı sanırım Antalya’dan gören olmadı
Kız kardeşim bugün gitmiş hastaneye normalde 38 hafta ama bebek 34 haftada kalmış kalbi hafif atıyormuş hareketleri azalmış anne karnında suyu da azalmış doktor demiş acil sezeryana alacağız bebekte hani küvezde girecek Bu durumu yaşayan oldu mu acaba bebek düzelir mi daha sonra