Deniiizzz evet benim doktorumda bu anlamda bişey olmaz dedi aslında hani dediğim gibi hamilelik süresince her hafta 1 tane bira içsen mesela sorun olmaz bu bebeği öldürmez neticesinde yada sakat bırakmaz. Tabiki alkol bu kötü birşey kullanmamak lazım ama çok canın çekmişse bir tane içilebilir. Zaten 7ay oldu ben ne alkol ne sigara içmedim içmeyi de düşünmüyorum bazen canım istiyor bir tane bira içmek ama biraz daha sabretmek lazım bebişler için. Böylede karnın çıkmış bebeğin hareketleri çok net alkol içmek olmuyor cidden 😂😂😂😂 vicdanım sızlar herhalde bilmiyorum annelik fedakarlık malum bunları yapmak durumundayız 🌸🌸 sigarayı da ilk öğrendiğimde 2-3 hafta daha içtim herhalde azaltarak tabiki sonrasında birden kestim ve bidaha da içmedim şükür canımda istemiyor kokusu bile rahatsız ediyor