Kızlar merhaba 5 haftalık hamileyim 4 gündür ateşim 37.5-38.4 arası geliyor. Doktor Parol kullanabilirsin sadece demişti. Bugün boğazlarım çok şişti ağrıdan duramıyorum acile gitsem bir şey olur mu ne ilaç kullanabilirler. Böyle bir durum yaşayan oldu mu