Kız kardeşim korkutelinde şuan 38 haftalık hamile bugün kontrole gitmiş Antalya devlet hastanesine doktor demiş bebek 32 haftada kalmış demiş acil sezaryene almamız lazım ama bebek küveze girecek bizde yer yok demiş
Sonra kardeşim korkutelindeki yaşam hastanesine gitmiş ordaki doktor demiş bizim yeni doğan yoğun bakımımız yok. Onu bu Antalya’daki özel hastane göndermiş demiş sabah ben gelip senin ameliyatına gireceğim. O hastaneyle bilgiis olan varmı yoğun bakım ünitesi nasıl doktor nasıl