İlk hamilelgim de özelde yaptırmıştım Dr çok ilgili davranmıştı bebeğin parmaklarını bile tek tek göstermişti şimdi ikinci gebeligimi devlette yaptırdım hiç memnun kalmadım Dr bebeği gostermiyor bile aynı zamanda adam akıllı açıklamada yapmıyor imkanınız varsa özel de yaptırın