Kızlar ben 33 haftalığım. 1 hafta önce iş yerimden izne ayrıldım. 1 haftadır evdeyim ve kendimi çok ağır hissediyorum. Hep uzanmak istiyorum ama uzanınca da heryerim ağrıyor. Uzanmasam da ağrıyor bacaklarım belim özellikle bacak aram çok ağrıyor. Sizlerde durum nasıl ağır hissediyor musunuz?