Merhaba bugün doktora gittim 37 haftalık hamileyim normalde kendi doktoruma gidiyordum ama randevu bulamadım haftalık kontrol olduğu için de başka doktordan randevu aldım bebeğin kafa yapısı baya asagıdaymış kanala girmiş pozisyondan dolayı bebeğin kafa yapısını ölçemedi 2 hafta geride gösteriyor bu yanlış da olabilir tabi dedi böyle bir durum yaşayan oldu mu