Merhaba arkadaşlar dün idrarımı yaparken birden yoğun bir kanamam oldu hiç bir ağrımda yoktu hemen acile gittim ultrasonla baktığında doktor plasentanın üst kısmında kanama alanı gördü progestan iğne vurdu ve serum taktı bir de progestan fitil verdi 3 günde bir de progestan iğne vurulacağım aynı durumu yaşayan var mı süreciniz nasıl ilerledi biraz tedirginim bebeğimde şuan çok şükür hiç bir sıkıntı yok ama yine de korkuyorum