Emooss06 haftamda 2.250 idi 33 te kontrole gittiğimde 2.500 olmuş 3 haftada 250 gram az mı sizce doktorum güzel gidiyor dedi haftasıda önde ama yinede tedirgin oldum neden kilo alması yavaşlamış ki
fatmaanuurr22 Emooss06 canım haftasına göre kilosu gayet iyi ama eğer 3haftada az mı aldı diye düşünüyorsan 30.haftafa ölçümler yanlış yapılmış olabilir 30.haftaya göre 2250 gram fazla
ezoocum Emooss06 31+6 da 1800dü 33+6 da 2040 gramdı benim oğluş doktor iyi dedi bana az gibi geliyor ama kilo alım zamanları alır merak etme dedi
Emooss06 fatmaanuurr22 şekerim yok genetikten kaynaklı doktorum da iri bir bebek olacağını söylüyor canım sadece 3 haftada biraz yavaşlamiş kilo alımı dedi şükür ki yine iyi kilosu