Ben post açtım cinsiyet tahmini yapıyorum diye yani çok ta bilmezsem anlıyorum yani cinsiyetten ve ben anlamıyorum neden insanlara cinsiyet beğendiremiyoruz ona cinsiyet kız diye tahminde bulunmuşum diyorki neden kız diyorsunuz o zaman ultrason fotonu atma bacım ve ben 1 kere tek tahminde bulunuyorum insanlar durmadan 2 3 kere atıyorlarr bir daha asla böyle bir post açmayacağım bu nedir bacım dert üstüne dertt artık ultrason fotoğrafını atanlara da tahminde bulunmayacağımm kimse cinsiyet beğenmiyor üstünede cinsiyet ayrımcılığı yapıyorlar böyle birşey olabilir mi ikiside evlat yani gerçekten çok sıkıldımm cinsiyet tahmini postumdada neden erkek veya kız diyorsunuz diyenlerede cevap vermeyeceğim umrumda değil 😤