İyi akşamlariniz olsun güzel anneler ve anne adayları. Benim iğnelerim var iki aydı göbekten vuruyodum dünden beride artık koldan vurmaya başladım ben koldan vurmya korktum eşim oan yanımda olmadığı için eltime yenge vururmusun koluma iğneyi dedim tamam sagolsun vurdu ignemi ama vurduğu an bakmadım acaba yanlış bir şekilde mi vurdu bilmedim. Bakmadım yani dünden beri kolum acayip şişmiş iğne yeri ve kararmış. Dünden beri kolumu oynatmak istemiyorum çok ağrıyor sanki kolumda tonlarca yük var gibi ne olmuş olabilir bugünde eşim yaptı ignemi ama hissetmedim. Bile vudugunu acaba ne olmuş olabilir iki ay karnıma vurdum hiç ne acıdı nede şişti ama kolum böle oldu