Ebrcmal Allah razı olsun her insanın bünyesi farklı tabiki bide çok saçma bı hastaneydi azarlar hakaretler yanımda kimse yok cam açık ustumde bı örtü bile yok telefon yok kimseyle gorusemezsin bı önlük verdiler arkası kapanmiyo açık minicik zaten şükür geçti o günler ikincide mecburi sezeryan oldum isterse 48 saat suni olsun yinede katlanirim ama sezeryan aşırı kötü mecbur olmasam asla olmazdım toparlanma surecim çok uzun sürdü ama mecbur kalkmak zorundaydım bebeklerimden biri melek oldu diğeri 68 gün yoğun bakımda kaldı kalp hastasıydı ağır ameliyatlar geçirdi sezeryan yerim enfeksiyon kaptı evimden uzakda başka şehirde diğer oğlumla tektim pansumanimi yapicak kimse yoktu çocukla ilgilenicek kimsem yoktu herşeye yetişmek zorundaydım