18 haftalık hamileyim başından beri oksapar ve ecopirin kullanıyorum oksapar sabah aç karnına eşim gitmeden yapıyor ecopirin akşam uyumadan içiyorum. Oksapar aç tok nasıl vuruyorsunuz bir de her gün bir gün karnımın bir sağı bir solundan vuruyorum göbek deliğinden 4 parmak yanına karnım ama artık özellikle sağ tarafı kanıyor. Neden bilmiyorum karın gerildikce oluyor olabilir mi? Ne zamana kadar karından vurdunuz bir de doğumdan sonra ne kadar süre kullandınız ne zaman kestiniz