Hasharia merhabalar. Ben değil ama bizzat ablam gitti kendisine. Bebekleri olmuyordu tüp bebek denendi ve ikiz gebelik gerçekleşti. Ancak evdeyken kanaması başladı. Çağrı Bey yerleşme kanamasıdır merak etmeyin demiş. Kanama iyice çoğalınca ablamla eniştem kalkıp yanına gitmişler. İğne yapmış merak etme hiç bi şey yok. Bu iğne durduracak kanamayı eve git istirahat demiş. Dönüş yolunda ablamın tekrar kotundan falan çıkan yoğun bi kanaması olmuş. Tekrar aramış doktoru. Aşırı kanamam var Çağrı Bey, büyük pıhtılar atıyorum normal mi diye. İstirahat edin sorun yok deyip yanına çağırmamış bile. 1 hafta sonra kalp atışlarını duymak için gittiklerinde bebeklerin düştüğünü öğrenmiş ablam. Kesinlikle doktor ihmali olduğunu düşünüyoruz. Evet ünlü bi doktor ama sanırım maddiyata o kadar doymuş ki hastalarına ilgisi sıfır