Busranur_mnts Slmcnmyeniben canım yarın sabah yine test yap belki yeni artıyordur beta 11 gün erken olabilir
Slmcnmyeniben Busranur_mnts tamam canım öyle yapacağım testte kalmadı artık elimde eczaneleri zengin ediyoruz böyle 😂 olmadı pazartesi kan vereyim en iyisi
Acccee Slmcnmyeniben prodoctor hiçbir şeklinde kuruma çizgisi dahi vermiyor bence siz baktırın ya da test tekrar edin
Slmcnmyeniben Busranur_mnts yarın tekrar test yapıp yine çıkarsa pazartesi kan vermeyi düşünüyorum canım
Zeyneppp16 Slmcnmyeniben bende gördüm canım ilk attığında da belli baya net gördüm hatta silik ama gözüküyor. Var bence
Busranur_mnts Slmcnmyeniben linkleri kaybettim canım gebelik öğrenmde diye postuna var bakabilirsin ordan 🥰