CoolMamaMode Kubra001111 bana doktor sabah akşam dedi . Yani karnım da toplanmalar oluyor sonra geçiyor . Belimde ağrı oluyo böyle regl olduğumuzda olduğu gibi ama su tutunca geçiyo onun dışında öyle sancım olmadı
Kubra001111 CoolMamaMode aynı bende öyleyim ya inşallah bebek kanala inmiştir de sağlıkla kucağımıza alırız pazartesi bakalım doktor ne diyecek
CoolMamaMode Kubra001111 ay benimde Salı günü kontrolüm - bir cm açıklık vardı ama kanala girmemişti daha . İnşallah girmiştir hemencecik doğururuz bebişleri yaaa