Kızlar bugün doktora gittim devlet hastanesi takipliyim bebek baş aşağı ama kilosu fazla 3.700 gibi bir şey Salı günü tekrar randevum var ve 40 haftalık olmuş olacağız hiç bir doğum belirtim de yok büyük bir ihtimal doğmayacak salıya kadar ben de normal doğum istiyordum başından beri ama şuan korkmaya başladım doktorumdan sezeryan mı istesem istesem de yapar mı bilmiyorum çok karıştı kafam😔