1PrensAnnesi Kızlar 126lı bez almıştım 1 numara şuan 12.gündeyiz 40 adet kaldı bence 1 no bezi az almayın hatta ilk gün hastaneye 7tane götürmüştüm oda yetmedi yenidoğan çok bez kirletiyo ve pişmesin diye hemen değişmek gerekiyo öneri olsun👍🏻
Hnf Ben Türk malı kullanmak istediğim için Molfix aldım. İnşlh memnun kalırım ve devam ederim. 1PrensAnnesi
KardelenAnnesi Canım bende prematüre kullanıyorum şimdi 1 noya geçicem prima ve molfixi denedim ikisinden de memnun değilim şimsi sleepy aldım denicem. Sen hangisini kullanıyorsun?
Werwe KardelenAnnesi prematüre oldugu için mi onu kullnıyorsunuz yoksa daha mı vucuda uygun oldugu için mi bide prematüre bezin ustunde yazıo mu bn ilk bezin prima alcm 2.dogum ama onda cok cahilliğimz vardı bunda daha bilgiliyiz inş bilmediğimzide boylece ogreniyorz😊
semabrcn prima 1 almıştım bende büyük geldi sleepy yenidoğan kullanıyorum memnunum baya bitince primaları bitirip sleepy den devam ederim diye düşünüyorum
Werwe semabrcn sızdırma yapmıyor mu acaba bn cok yorum okumuştum eger ypmıosa bnde 1 no ya gcince ondsn almayı duşunuyorum ilk bezi prima alcm
KardelenAnnesi 1PrensAnnesi Prima çok kaliteli dokusu bantları sızıntı yapmaması falan ama bizimkinde pişik yaptı ☹ Molfix hiç pişik yapmadı ama bantları falan cok kalitesiz ve çok sızıntı yaptı bi kere bi baktım komple ıslanmış kıyafetleri 😡 Her bebek farklı sanırım ben pek şanslı degilim bez konusunda
1PrensAnnesi KardelenAnnesi kesinlikle her bebek farklı ilk doğduğu gün bizimkininde komple kıyafeti ıslanmıştı bezden çıkmış ama bi daha yaşamadm aynı sorunu şükür prima pişikte yapmadı Komilinin de bezi iyi diyorlar deneyin isterseniz☺
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi bende seni seviyorum kuzum❣ Deneyim paylaşıyorum tatlışım hamileyken paylaşan olsada öğrensem derdim hep şimdi aynı şeyi yaşayan olur bilsin yani iyi olur diyorum💕
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Aynen tatlım Valla senin gibi düşünceli başka kimse yoktur Allah razı olsun🙏😍😘🌸🎀💕
Hamiyet Bende 1 beden aldım henüz doğum yapmadım ama arkadaşlarım büyük gelebileceğini 0 beden de almam gerektiğimi söylüyorlar . Siz ne diyorsunuz
1PrensAnnesi Hnf inş işinize yarar💕 bebeğinizin teni kaldırır inş sonuçta ne olursa olsun markası bebeğin teni almazsa değişeceksiniz