seymanuurr 28 hafta olduk bizde sol ayak ve bel ağrısından resmen topallar oldum. Ama hiç bir çözümünü bulamıyorlar anlamadım. 2. Hamileliğim ilkinde hiç böyle olmamıştı
Asli96 seymanuurr benımde ıkıncı gebelıgım ayaklarım öyle bı sısıyor ve sol ayağımın dız altı kısmında bı ağrı oluyor aynı yer hep hemende gecmıyor belim zaten öyle aynı sorunlar var sanırım hepmızıde
Asli96 Emirnokta doğru dıyor valla ödemde çok oluyor ayaklarım hele sıs belim de öyle bıde derler ki erkek cocuk bele daha çok ağrı yapar