Unver doktorum filiz yılmaz, doktordan memnunum pek guleryuzlu diil mizaci oyle ama soru sorunca guzel cevapliyor. Ben normal dogum istiyorum ama doktorlar hakkinda az cok bilgiye sahip olabiliyoruz ben hic birsey bulamadim, tülin diye bir doktor daha var sirf sezeryan yapiyor kadin. Birde acile gittigimde kadin dogumcu yoktu ben doguma ani gidersem nolur dye dusunuyorm nobetci kimse o giriyormus doguma. Kontrole her gittigimde yarim saate kdr bekliyorum doktor dogumda oluyor. Normal yapiyo olsa 10 15 dkda gelir dye dusunuyorum. Arkadasinizin doktoru kimdi ve normalmi sezeryanmi oldu