Kartanesi-24 bende memnuniyet bildiriyorum , Elzeyn.storeden yaptırdım bayan kendini dikiyor ilgileniyor diye çok hoşuma gitti yaptıkça atması daha çok hoşuma gitti gayet De uygundu yine de bi sorun derim sonra Ordan kapı süsü de aldık biz pleksi 400 tldi