Minigim_ben1 Kızlar 40 günlük bebeğim var bu zamana kadar hep 2§saatte bir emzirmeye çalıştım bu saatte sonra süreyi nasıl ayarlamalıyım siz nasıl yaptınız
Ben-Hurem-Sultan Minigim_ben1 nasıl 2 saat ya 😯 yeni doğan bebek en fazlaaa yarım saatte bir emer. Ki emdiği o 10 dakikada da karnı tam anlamıyla doymaz. Bence emzirme saatinizi sıklaştırmanızı tavsiye ederim ☺
iremmgk555 Minigim_ben1 gündüz istediği her an emzirdim gece de uyuyorsa 3 4 saat izin verdim sonra uyandırıp emzirdim yine
269522 Minigim_ben1 gündüzleri istediği zaman verebilirsin canım belli bir saat sınırlamasına gerek yok aslında çünkü sadece aç olduğu için emmez her ihtiyacı memede şuan çünkü . Gece de 40 günlükken doktor bana uyandırıp emzirme artık demişti sarılığı yeni geçmesine rağmen o acıkınca uyandığında emzir geceleri demişti bir sorun yoksa kilo alımında öyle yapabilirsin. Dediğim gibi 2 saat en fazla ara olarak düşün daha sık emmek isterse emzir. Zamanla aralıklar açılıyor zaten :)
Guzelanne56 Minigim_ben1 canım 40 günden sonra artık 3 saatte 1 gündüzlerı verebilirsin zaten kendisi ister gece de 3 4 saatte 1 yeterli
Beybimelisa Ben-Hurem-Sultan hiçte öyle değil benim bebeğim 2 saatte bir emzirdim ve her emme de bir memede 20 dakika toplam 40 dakika emerdi bebeğim
Guzelanne56 Ben-Hurem-Sultan yuhh canım öyle bısey yok ilk 15 gun 2 saatte bır sonrası 3 saatte bır. 40 günden sonra gece 4 aaatte bır gündüz 3 saatte bır emzırılık zaten bebek doymasa kendı ister
2cocuk2kopek Ben-Hurem-Sultan yarım saat mi 🙄 sizin sarılık seviyesi çok yüksekti heralde normalde 2 saatte bir olur sarılık seviyesi yükselirse bu saat aralığı düşer
Ben-Hurem-Sultan Minigim_ben1 valla ben danışman bilmem. Kendi oğlumda yaşadıklarım bunlar. Çok çabuk acıkıyolar hani kendisi uyanıp istiyor
Ben-Hurem-Sultan Beybimelisa benim oğlumda memede yarım saat kalırdı ama hiç 2 saat aralıkla emzirdiğim olmadı. Bu dediğim gün içinde geceleri tabi 2-3 saat oluyordu ama gündüzleri sürekli emerdi
Resurgam Bebeğin kilo alımı gelişimine göre saat aralıkları esnetiliyor sanırım.yarım saatte bir yazanlara kafanı takma hiç.kuzenim bebeği 20 günlüktü gelişimi iyi dediler geceleri 6 saat uyandırmayabilirsin demişler sen uzmana danış bence
Ben-Hurem-Sultan Guzelanne56 valla 3 sene önce oğlumda aynı böyleydii . Yeni doğan sürekli emer . Hatta sarılık olmuştu hastanede ki ebe 1 saat bile sürmesin arası sürekli emzir sarılığı gitsin demişti
babyiscoming_ Minigim_ben1 doğduğundan beri hiç saatli gitmedim kendisi ne zaman isterse o zaman doyurdum. Sadece sarılık olduğunda ilk 1 ay 1 saat 1,5 saatte zorla besledim düşsün diye sonra o ne zaman isterse. Şuan 4 aylık genelde gündüz 2 saatte bir istiyor
Devran 10 vea 15 dakkada bir meme verirsek çocuk sürekli gaz olur ilk 40 50 gün 2 saat sonrası 3 saatte 1 yeterli
Guzelanne56 Ben-Hurem-Sultan askım 40 günden hatta 15 günden sonra sarılık olmaz uzamış sarılık farklı o olsa anne belırtırdı zaten
Ben-Hurem-Sultan 2cocuk2kopek evet canım sınırdaydı ama sarılığı geçince bile hiç 2 saat olmadı . Bende mi sorun var anlamadım 🤣
adatuna Ben-Hurem-Sultan ben de hep ilk ay 2 saatte bir emzirdim emzirme danışmanım bu şekilde öğretmişti sıkıntısız da geçmişti ilk ay
Ben-Hurem-Sultan Guzelanne56 ama bizde sarılık geçti yine çok sık emerdi 🤣 neyse bakalım Eylül’de Doğumum var bakalım bu nasıl olacak
2cocuk2kopek Ben-Hurem-Sultan normal şartlarda 2 saattir sütünüz beslemiyor olabilir eğer bebek sürekli emmek istiyorsa doktora sordunuz mu meme mama şeklinde ilernebilir eğer doymuyorsa
adatuna Ben-Hurem-Sultan sizinkine şaşırdım hatta ben geceleri 3 saatte bir emzirirdim doktor+emzirme danışmanım önerisiyle hep fazla fazla kilo da aldı ilk 6 ay hatta ilk 1 aydan sonra ben ne zaman isterse verdim saate bile bakmadım 😂😂 size yarım saatte bir sarılık için söylenmiştir büyük ihtimalle normali böyle değil çünkü