Selin_uludogan Arkadaslar hastaneden aradilar ve seker oldugunu soylediler bana diyet baslanicak hatta gerekirse insulin yapilabilir bu tarz dueumlari tecrube edenler bana akil verebilir mii
Busra2013 Selin_uludogan bende bugun gittim benimde biraz yuksek cikmis ama bana gece 00.00 dan sonra bisi yeme dedi bende unutum agzima 1 cilek 1 kiraz bide biraz cikolata isiridm dedi bu yuzeen yuksek cikmis olabilir ama seker makarna iste patates sekerli icecekler icme dedi 1 ay sonra yine bakacaklar bende cok korkuyorum bugun ogrendim korkuyorum ama ilac vs bahsetmedi vermedi kontrol et flnda demedi
1tosbikannesi Selin_uludogan benimde 9 gün oluyor şeker yüklemesi yaptırdım değerlerim yüksek geldi doktorum hemen bir dahiliye doktoruna yönlendirdi. Dahiliye doktoruna gittim değerlerime baktı ve beni diyetisyene yönlendirdi 1 hafta diyet yaparak şekerimi ölçmemi söyledi doktor. Günde 4 defa olmak üzere sabah öğle akşam ve saat 22’de açlık ve tokluk ölçüyorum. Çarşamba günü doktora gideceğim çıkan değerlerime göre endokrinolojiye yönlendirebilir ya da yönlendirmez bilemiyorum. Ama insülin de kullanmam gerekebilir. Benim şuanlık tecrüben diyetle böyle 🌸
Busra2013 Ayperi11 bilmiyorum sormadim o stresle ama kontrol et demedi ilac yazmadi dikkat et yediklerine dedi
1tosbikannesi Nur124 açlık 89, 1.saat 191, 2.saat 156 çıktı değerlerim. Şekerimi de sofraya oturunca yemek yemeden açlık ölçüyorum, tokluğuda ilk lokmayı ağzıma attıktan 1 saat sonra ölçüyorum 🌸
1tosbikannesi Nur124 bazen olması gereken değer aralığında çıkıyor, bazende ne kadar dikkat edersem edeyim yüksek çıktığı da oluyor değişiyor
Nur124 1tosbikannesi bende şeker ölçümu yapıyorum evde sizin kaç çıkıyor mesela değer olarak benim genelde açlık 80 95 arası tokluk değişiyor
1tosbikannesi Nur124 benim açlık nedense sabahları 110 civarı çıkıyor nadir 90 larda çıkıyor toklukta 120 150 arası çıkıyor
1tosbikannesi Nur124 bende yüksek değil diyetle ilerleyen zamanlarda düzelebilir diyorum ama tabiki doktorum ne diyecek onu bilemiyorum. Çok teşekkür ederim inşallah sizde bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸