Kızlar merhaba 10günlük yenidoğan bebeğim var en basından beri memereddi yasıyoruz mecbur sagıp biberonla veriyordum arada silikon uc ile emiyordu mesela bir emiyor diğer öğünde istemiyor haliyle sarılık olmasın diye bende biberonla anne sütü yada mama veriyordum ama en azından gözüm kac cc onu görüyordu bugün sabahtan beri sadece silikon ile emziriyorum biberon yada mama vermek istemiyorum sütüm çok fazla var, sıkıntımız su ki emiyor ama 7 8 dk emip uyuyor yada bırakıyor istemiyor ac kalmasını istemiyorum gögüslerim semsert hafiflemiş hissediyorum emzirdikten sonra ama tam değil, nasıl bi yol izleyebilirim bilgiisi olan varsa kac saatte 1 emzirmem lazım ve doyup doymadıgını nasıl anlayabilirim doymuyor diye üzülüp mama vericem diye korkuyorum bu sefer, ama emiyor yavrucak bibreondaki gibi ölcüm yapamıyorum ki kac cc icti doydu mu doymadı mı ilk bebek haliyle bilgim pek yok yardımcı olurmusunuz