ub10 Kızlar yaklaşık 10 gündür aniden sol kasığıma bıçak saplar tarzında bir ağrı oluyor,magnezyumda kullanıyorum ancak fayda etmedi sanırım bebek hareket edince artıyor yada oluyor bu ağrı.Aranızda bu durumu yaşayan var mı?
T-159 ub10 valla canım bende 36 dayım iki gündür günde iki kere sol dan vuruyor bende de kasık ağrısı niye bilmem bende surda bekleyeyim belki bilen cikar
Yodik ub10 35. Haftadayım benimde sürekli oluyor ağrım kasıklarımda batma tarzı bazen çok şiddetli ama doktor kontrollerinde ve nstde bişey çıkmıyor normal sanırım ama tabi doktoruna danış mutlaka
T-159 ub10 idrar da enfeksiyon felan olmadığı sürece bence normal yaa sonuçta bebek kanala girdi bence benim cunkuckarnim düştü belki ondandır sonuçta vucut kendini dohuma hazırlıyor. Sağ salim alalım yavrularımızı kucagimiza