maihayal ben cati muayenesi oldum, 29 ağustosta, 30 ağustosta suyum geldi, tereddüt ettik tam anlamadık damla damla geldiği için, 2 eylülde doğurdum. Benim denk mi geldi tetikledi mi bilmiyorum. Tanıdığımız bir gebe de cati muayenesinden sonra 2 hafta bekledi sonra gelmeyince sezeryan tarihi alıp doğum yaptı