Kızlar normal kontrole geldim ancak sancım var diye erken yatış yaptılar ve sezeryan oldum. Ameliyatım biraz kötü geçti rahmim hasar görmüş kanama oldu falan 2 3 saat kaldım neyse geçti çok şükür 🤲 ama bebeğimi küvöze aldılar akciğerleri tam gelişmemiş sanırım solunum sıkıntısı var. Çok üzülüyorum 1 2 hafta kalır demişler daha erkende çıkabilir demişler. Başına gelen var mı böyle hem ameliyat hem de bebeği küvöze giren inşallah biran önce çıkarırlar lütfen bebeğim için dua eder misiniz 🤲🤲