Betbet34 kesinlikle. benim 9. hafta kaybım ve dış gebeliğim var. tüplerim alındığından dolayı tüp bebeğe başvurdum ama nasıl eminiz hemen olacağından 27 yaşındayım ve istediğim her ay hemen hamile kaldım. bir embriyomuz oluştu doktorumuz pimpirikli biri genetiğe gönderdi şak hasta. ikinci opu yine tek embriyo şak yine hasta :D üstelik 6’dan fazla kromozomda hastalık var felaket yani. üçüncü de binlerce şükür olsun sağlıklısını bulduk. genetiğe göndermeseydik belki ilki tutacaktı ama kalbi duracaktı, kürtajı bekleme süresi derken hala sürünecektim.