Elailelale Hayırlı akşamlar hanımlar. Bat 24 Haziran bu ay letu kullanmıştım ama belirtim çok yok diye öylesine akşam test yaptım çok silik çizgi çıktı. Ümitli değilim ama sizce olabilir mi ! Test prodoctor [ ](https://)
anonimhesapp Elailelale merhaba ben de bu ay ilk defa letu kullandım çok heyecanlı ve umutluyum 😂 kaç yumurtanız oluştu kaç mm oldu. Çatlatma iğnesi vermiş miydi doktor
Elailelale 
Busranur_mnts Elailelale gölge gibi var canım 2 gün sonra yine test yap koyulaşma olur çizgi az daha belli olur ben çatlamanın 9. günü hem awox hem de prodoctor yaptım silik çıktılar
Elailelale Busranur_mnts Ya ümitlenmek istemiyorum hiç ümitli de değildim bir şey dürttü beni. Ben 22 nisanda 9 haftalık bebeğimi kaybettim kürtaj oldum. Çok istiyorum yine olsun ama stres oluyorum. O yüzden eğer yoksa ümitlenmek istemiyorum 🙁Rabbim herkese sağlıklısını hayırlısını versin kimseye aratmasın
Elailelale Busranur_mnts 6 9 11 ilişki günleri canım yumurta takibi ve letu ile geçirdik bu ayı. Yalancı pozitif olabilir mi prodoctor da
Busranur_mnts Elailelale sağlıkla kolaylıkla nasip olsun canım yalancıdır değildir diyemem takip etmek lazım geçmiş olsun ben de martta 6 haftalık düşük yaptım şimdi klomenle 5 haftalık hamileyim kese göremedim endişeleniyorum ağrım ve hafif bi kanamam oldu
Elailelale Busranur_mnts Rabbim bebeğinize sağlıkla gününde kavuştursun gönülden dua ediyorum. Bol bol dinlenin dua edin sizi çok iyi anlıyorum 🙏 Benim için de dua edin lütfen Allah sizden ve bebeğinizden razı olsun 🌸
Busranur_mnts Elailelale allah razı olsun canım sen de dikkat et kendine inşallah bebeğin seninledir <3<3
Elailelale anonimhesapp merhaba 19 mm di yumurtam 10. Günde ben omega takviyesi ve avokado da tükettim. Şu an bata 4 gün var inşallah bebişinize kavuşursunuz 🌸