ayssss1 merhabalar. Topuk kani diyince inim cinim birbirine giriyor.. Kızımda bizim topuk kanindan sonra aradilar tirodi yüksek acilen hastaneye gidin diye korkuttular. Neyse gittik tekrar kan alindi evet hizli çalışıyormuş ve hemen 15 günlük bebege ilac baslattilar. Sonra benim içime ilac vermek sinmedigi için ankaradayiz gazi üniversiteside endokrin bölüm dekanindan randevu aldim. Ve bizimle oyle güzel ilgilenip hic ilacsiz çözüm sagladi. Size tavsiyem konunun bölümünü en iyisini bulup götürün..