mucizegebee Doktor normal de 3 saatte 1 mama,1.5 saatte bir anne sütü verin demişti dün üzüntüden sütüm kesildi, sadece mamayı kaç saatte bir vermem gerekiyor
Birsevdannelik mucizegebee ben saat olarak hiç tutmadım acıktıkça verdim bir sorun olmadı zaten ağlıyor ya