Ruruu Kizlar uc saatte bir asiri derecede acikiyorum birden geliyor ve sanki saatlerdir acmisim yemek yememisim gibi bir his sizde de oluyor mu 😅
Bebegim3444 Ruruu senin yine üç saat Benm yarım saatte birdi artık acıktım demeye utanıyordum. 😀😀 şükür ki iki hafta sürdü bitti
bymiraymom Ruruu bende mi problem var acaba diyordum 🤭 bende de aynı şekilde yemek yiyorum 2-3 saat sonra sanki hic yememisim gibi dehset acıkıyorumm
minikari Ruruu ya bende öyleyim sanki hiç yemek yemiyor gibi elim ayağım titriyor ama aynı zaman da çoğu yemekten tiksindim ve akşam üstü de geri mide bulantım başlıyor açken de midem bulanıyor yesem ayrı dert yemesem ayrı dert şuan 😂
Ruruu patikoo hamile kalmadan once gunde 2 ogun 1 de ara ogun yerdim su an ogunlerimi sayamiyorum sabah 6’dan itibaren basliyoruz 😂🙈
Ruruu minikari ben de zaten su an ne kahvalti ne yemek yiyorum sabah aksam aciktikca peynir ekmek yiyorum bulantilarim gecmedi maalesef 😂
Haniff Ruruu al bendende o kadar iki öğün aradada atirtirirsam yeterdi bazen iki saatte bazen yarım saatte deli gibi acıkıyorum ve elim ayağim titriyip tansiyonum düşüyor umarım uzun sürmez siz şuan kaç haftaliksiniz
Haniff Ruruu ben daha çok yeniyiz 5+5 ama bir haftadir beni mahvetti ya millet yemek yiyemez ben yemezsem bayilcak gibi oluyorum
Ruruu Haniff benim de o haftalarda oyleydi deli gibi patates yiyordum 🤭 6. haftada bir basladi bulanti daha da gecmedi cok sukur 🥲
Haniff Ruruu çok bulantım yok çok şükür ama bir saatte bir birşey yemezsem tansiyon düşmesi beni mahvediyor