Momuyy Kızlar cidden samimi şekilde soruyorum ben bu durumdan muzdaripim benim göğüsler biraz büyük ve yazın ister istemez pişik sorunu yaşıyorum sizde de oluyormu pişik kremi den başka bişey kulanıyormusunuz pişmemesi için falan öneriniz nedir
Sila41_ Momuyy sütyensiz dolaşmıyorum ve terli bırakmamaya özen gösteriyorum, sütyen takmıyorken bile atletimi göğsümün altına sokuyorum gövdeme deymemesi için maalesef kocaman memeler dimdik durmuyor:) 105-110 beden arasında şuanda göğüslerim 32. Haftaya girmek üzereyim zaten bekarlıktan beri büyüktü göğüslerim 20 yaşındayım henüz birde:(
Sevgii_ Momuyy benim doğum yapmadan önce 75 beden olan göğüslerim bir anda 100 beden oldu 2 sene de emzirip tekrar hamile kalınca daha da büyüdü. Evde olduğumda altına atletimi falan sıkıştırıyorum dışarıdaysam da teri emecek bir bez koyuyorum mutlaka böyle yaptığımda mıdır bilmem ama daha hiç pişik olmadı
busenaz68 Momuyy Benimde baya büyük ya bol kıyafet giyme sebebim yemin ederim. Genelde evde olduğum için sütyen takmıyorum o zaman rahat oluyor hemde sıkma terleme falan olmuyor pişik de olmuyor. Dışarıda da yapacak bişey bulamıyorum ister istemez sütyen kesiyor iz yapıyor rahatsız ediyor
Sevgii_ Baharkle Dönmüyor diyemem çünkü emzirmeyi bıraktığımda 2. Hamileliğimin başındaydım ve baya toplamıştı ama şimdi tekrar büyüdü
Momuyy busenaz68 evet baya kesiyor dışardan insanlar da bilmiyerek hep büyük göğüs ister halbuki çilesi çok zor
zencefilligazoz Çok muzdarip olduğunuz zamanlarda terletmeyen roll on sürebilirsiniz, üzerinde antiperspinant yazanlardan alırsanız hiç terleme olmuyor, tabi sağlıklı bir tercih olmaz