Orkidem8 Canlar beklenen adete 10 gün var ve bende böyle sürekli adet oldum olacağım hissi var aralıklı beyaz akıntım geliyor sık değil. Adet öncesi mi sizce yoksa başka bir belirtim yok test yapıp 9 gün öncesi öğrenen varmı ? 🥰
Busraseyma Orkidem8 bence test yapma şuanda canım biliyorum bekleyemiyor insan zor geliyor ancak adetime 2 gün kala test yaptım çıkmadı adet günüm yaptim silik çıktı
Sezei Orkidem8 Bende öyleydim kuzum şimdi benim 1 hafta kaldı inan bişey çıkmıyor ve ben ovülasyon testi yaptım dün koyu çıktı bugün silik çıktı bende de aynı belirtiler vardı büyük ihtimal geç yumurtladım
Orkidem8 Busraseyma evet işte kendimce artık psikolojim bozuldu sanırım 😀 inşallah hakkınızda hayırlısı olsun çok sevindim çizgi görünmesine 💙
Sezei Orkidem8 kesinlikle balım inan bende düşünmeden duramıyorum her ay adete son 1 hafta kala başlıyor benim mesai 😂