Canım gebelik kolestazı olabilir geceleri artan tüm vücutta ama el ve ayaklarda daha yoğun olan bir kaşıntı bende de var. Karaciğer enzim testi yaptım yüksek bir değerde çıktı safraasit testi verdim o daha çıkmadı ben hastaneye gitmekte geç kaldım 35+2 benim tehlikeli bir durum lütfen aksatma gidip test yaptır bebek için de senin içinde tehlikeli bir durum olabilir gebelik kolestazı hafife alınmamalı