Aynı durumdayım 13.haftadayım şuan.
TSH 0.0021 çıktı dahiliyeye yönlendirdi doktor.
Tiroid ultrasonu çekildi nodül vs çıkmadı çok şükür. Gebelik kaynaklı oluyormuş genelde. 1 ay sonrasında da aynı değer aralığında çıkarsa o zaman ilaç başlayacakmış şuan korkulacak bir şey yok dedi. Mutlaka dahiliyeyle görüş orası da takip etsin