Elffsrht Arkadaşlar gögsümde sertlik ve kızarıklık vardı usg cekildi.antibiyotik verildi kaç günde düzelir?yaşayan var mı?memede catlak var tekrarlar mı?usg de apse mi süt mü belli oluyor mu
ekleristananam Elffsrht evet ultrason da belli oluyor sakın ihmal etme sürekli doktora git ve sertliğin gitmesi için sıcak uygula masaj yap 1 senedir tedavisini görüyorum canımdan can gidiyor
Elffsrht ekleristananam gittim baktılar süt kanalları tıkanmış ama yine de antibiyotik kullandım ama sertlıiik duruyor.kızarıklık gecti ateş yok.sertlik ne zaman gecer
ekleristananam Elffsrht düzenli emzirmeye devam edin yoksa geçmez sağım falan nafile emzirdikten sonra genede sağım yapın aksatmayın zor geçmesi sertiliğin
Elffsrht ekleristananam peki sertlik gecmezse ama geri kalan hiç bi şikayet yoksa bu iyileştim demek mi?siz kaç defa gecirdiniz.kanal mı yıkanıktı mastit miydi