Kızlar 21 haftalığım son 1 haftadır sürekli durduk yere ağlayasım geliyor biraz anksiyetemde var ama anksiyete gibi de değil annemide özlüyorum oğlumda çok yoruyor sebep bunlar 😅 doktorda diyor ki hormonlardan böyle bide vitaminlerim çok düşmüş o da etkiler dedi bugün psikiyatriye gittim psikoterapiye gönderdi sana şuan depresyondasın veya şöylesin diyemem hormonsal gibi duruyor dedi kızlar var mı benim gibi olan normalde 1. Trimester de ağlanır derler ama ben agsgsg